Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe nr AE/3/2024 na sprzęt i aparaturę medyczną

PDFzałącznik nr 2.pdf (3,63MB)
PDFzałącznik nr 1.pdf (533,00KB)
PDFzapytanie ofertowe nr AE.3.2024.pdf (2,25MB)
Kędzierzyn-Koźle, 17.09.2024r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR AE/3/2024

na aparaturę i sprzęt medyczny

dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy

w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu

  1. Zamawiający

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu

ul. Mikołaja Reja 2a

47-220 Kędzierzyn-Koźle

NIP 749-15-51- 479

  1. Tryb zamówienia:

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130.000 zł w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy
w Opolu, z dnia 28.08.2023 r. znajdującego zastosowanie w przypadkach, dla których na podstawie
art. 2 ust 1. pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych przepisów ww. ustawy nie stosuje się.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

I. Sprzęt i aparaty medyczne w 3 pakietach:

1.  Urządzenie napromieniowujące Dermalight 2000 wyposażone w 2 panele z 8 promiennikami każdy do fototerapii UV, statyw, okulary ochronne.

 

2.  Aparat EKG wysiłkowy, w zestawie:

     - Bieżnia ASPEL 612 TRMv.702

     - Aspel DGS Cardiotest v.140 (stanowisko diagnostyki medycznej)

     - Defibrylator AED Amoul i3

     - Aparat EKG String Opus1 z wózkiem

     - Cykloergometr Aspel CRG-601 v.601

 

  1. Aparat wielofunkcyjny PhysioGo.Lite.Combo (PLC) + Głowica do terapii

ultradźwiękowej typu GU-1, 1cm2, 1/3MHZ

II.  Dostawa i uruchomienie.

III. Szkolenie pracowników.

 

  1. Sposób, miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

  1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na  trzy pakiety. Oferty można składać na  jeden, dwa lub trzy pakiety.
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę na każdy pakiet.
  3. Oferta powinna zawierać:

3.1 dane wykonawcy,

3.2 oferowany przedmiot zamówienia,

3.3 cenę netto i brutto, podaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w  następujący sposób:

Pakiet nr …

Cena netto ……..

Podatek VAT …….

Cena brutto  ……..

Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej zapytaniu ofertowym, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki.

3.4 proponowany okres gwarancji,

3.5 czas realizacji zamówienia,

3.6 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg załącznika nr 1.

  1. Oferty złożyć można w siedzibie Zamawiającego: indywidualnie w sekretariacie, przesłać pocztą tradycyjną lub też drogą elektroniczną (skan) na adres e-mail: . Na kopercie z ofertą lub przy wyborze metody elektronicznej – proszę o dopisek/nadanie tematu wiadomości: „oferta na sprzęt medyczny” oraz informację telefoniczną o wysyłce oferty i potwierdzenie w sekretariacie wydruku w/w oferty tel. 77/483 77 32 do dnia 2024-10-04 do godz. 12:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu
    2024-10-07 o godz. 9:00, do siedziby Zamawiającego-sala konferencyjna.

 

5.    Wymagania Zamawiającego:

  •  
  •  
  •  

 

  1. Kryteria oceny ofert (wyboru wykonawcy)

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100

 

 

  1. Udzielenie zamówienia

 

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza
    w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
  2. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
  4. Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt 3 Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie głównej.

 

8.         Sposób kontaktowania się z Zamawiającym

Osobą udzielającą informacji w zakresie niniejszego zapytania ofertowego jest Bożena Wolińska:

- tel. 77 4837732

- email:  bwolinska@womp.opole.pl

 

9.         Istotne postanowienia umowy

Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2.

 

10.       Wykluczenie z udziału w postępowaniu

1.  Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający, w celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

 

  1.  

Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru wykonawcy, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu ul. Mikołaja Reja 2a, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Tel. 77 4837732 lub kom. 789462403,  e-mail: ,

2) Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.

3) Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do treści tych danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne dla wyboru wykonawcy, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.

4) Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.

5) Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

6) W przypadku, gdy przed zawarciem umowy zgłoszenie żądania ograniczenia  przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 wpływa na zmianę treści złożonej oferty, w sposób mający lub mogący mieć wpływ na wynik postępowania, zamawiający odrzuca ofertę zawierającą dane osobowe, których przetwarzanie ma zostać ograniczone.

7) Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c rozporządzenia 2016/679.

8) Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania.

9) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – , tel. 77 4837732.

2. W przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji,
o których mowa w art. 14 rozporządzenia 2016/679